tisdag, december 28, 2010

Tisdag♥!

Tjo. :) Har varit i Umeå idag med Anna S. Kändes ltie onödigt att dra till Umeå bara över dagen, men jag behövde parkera om bilen. Efter lite soppatorsk och sådant trams kom Thård iallafall till rätt plats! Skönt. En tyngd föll av bröstet lite. ^-^;

Kikade dessutom in i lägenheten som är nytapetserad. Den blev HUR snygg som helst, men jag glömde ta kort. Blev verkligen jättenöjd. Skönt att ha fått det gjort.

Har nyss betalat in de sista räkningarna och lagt upp en ekonomisk plan för den kommande terminen, så att jag sparar ihop tillräckligt med pengar till Spanien. Ser ut att fungera. Det måste fungera liksom, så det blir till att leva knapert. Men det är det absolut värt! Träningsläger i spanien, hur kul kommer inte det att bli?

Ser även fram emot de nya kurserna vi kommer läsa den kommande terminen. Idrottspsykologi och Idrottsmedicin. Ah, det är precis vad jag längtat efter, även om jag är säker på att tempot kommer höjas en del. Men kul kommer det bli.

Ha en bra kväll. :)

Inga kommentarer: