tisdag, november 16, 2010

Tisdag♥!

Hemma! Puh, känns som att jag bara har sprungit omkring hela dagen. :D Fram och tillbaka mellan lägenheten och skolan. ^-^ Och nyss var jag och Karolina ute på en promenad i mörkret, och jag kan bara säga en sak. Fy FAN vad det är kallt ute. Haha, det är så kallt så att det finns inte. Vad är det, -10 kanske? Om några månader lär man väl tycka att -10 är rena sommarvärmen om man jämför med -30 som det säkert kommer vara hela vintern. Huhu.

Ska diska och fixa till mina skor. Hela hallen är full av dem, och det känns inte som att jag kommer använda högklackat så mycket nu i halkan.



Matmatmatmat!
Ha en bra kväll!

Imorgon är det Harry P på bion! :o

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, du ska också se Harry Pottern.. jag med. ;) Ha en bra dag där i kylan! /Dessan GD

Emma sa...

:D Kul! Tror du den kommer vara bra? Helt ärligt är jag lite småless själv. ^-^;
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Samma här faktiskt! De nyaste filmerna har inte varit lika bra, eller ja, kanske har de varit bra, men de har inte precis samma känsla som de första filmerna. Men vem vet, kanske överraskar de oss. ;)

Och jag har inte ens sett trailern ännu, så jag vet inget om hur den ser ut. Nu ska vi faktiskt åka till Nyköping och se den sen, ha roligt! /Dessan GD

Emma sa...

Nej, men sedan har man ju blivit lite äldra sedan de första böckerna och filmerna kom, så.. Det är kanske inte så konstigt? ^^'

Åh, ja men du kommer ju säkert få kul. De flesta säger att den var jättebra, även om några har bashat den. Berätta vad du tyckte sedan. :)

Anonym sa...

Nu är den ju sett hahah, den var lite konstig men bättre än vad jag förväntade mig. Dock så skrattade vi åt att alla manliga karaktärer hade ju skägg. :D Och Lucius Malfoy hade tydligen blivit alkis.

Otur att man inte minns nåt från boken.. kanske orkar man ngn gång läsa dem också igen. :) /Dessan GD