fredag, november 12, 2010

Fredag♥!

Har varit en lång dag på stan. :) Men kul har det varit. Inhandlat klänning till begravningen imorgon, och strumpbyxor. Hängt med syster då hon piercat sig i septum. Blev mycket fint, och hon verkar nöjd. Saknat hon!

Nu sitter jag, Macke och fluffet Enil i min säng. Har precis borstat igenom han ordentligt. Han är så himla himla söt! Han är som ett litet fluffigt moln, haha. Han försöker äta upp min dator. Smart kanin. =w=

Nu ska jag läsa läsa läsa!
Ha en bra kväll.

Oj, såg förresten massa idoler som åkt ut på ICA Kvantum idag, de var där sjöng. Så jäkla mycket folk, gick knappt att komma förbi med kundvagnen då jag och mamma skulle handla. << ... Okej, så mycket folk var det inte. Nu stannade ju jag inte och kollade, men det var noll drag haha.
Men kul att idol är i Luleå idag. :)

Inga kommentarer: