måndag, november 01, 2010

Saknar familjen! :)


Söta Kissen och jättetrötta Emma~! \^-^/

Okeej. :D Hemma och har diskat, städat och köpt mat till djuren. Nu ska jag fasiken plugga! Läsa igenom inför lektionen imorgon och börja läsa en bok. En katt bland hermeliner heter den.

Dessutom ska jag börja skriva på nanowrimo novellen också. Planer börjar ta form. Wohoo. ^-^ Ska bli riktigt kul. Tänkte skriva en rätt öppen inledning så jag fortfarande kan modifiera mina planer inom de närmaste dagarna. xD Men wtf, det är väl bara att ta det som det kommer, som vanligt.

Kan dessutom meddela att jag saknar mamma, pappa, Anna och Macke som fan. :o I övermorgon kommer jag hem! Bara Anna som jag inte kommer träffa då eftersom hon är och huserar i Stockholm. Jag är väldigt stolt över henne och allt hon åstadkommit. Hon brinner verkligen för vad hon gör. Fina lillasyster. ♥ :)
Macke också. Han är verkligen genomsnäll. Den finaste lillebror man kan ha, helt ärligt. Lillskit. ♥ Saknar dig!
Mamma och pappa. Kommer alltid vara tacksam för allt stöd jag får från dem, och att de alltid tror på mig och stöttar. Tack. :)

1 kommentar:

Marcus sa...

Jag saknar dig oxå Emma <3 Hoppas du har lagat mycke mat på onsdag när vi kommer ^^