torsdag, november 11, 2010

:)

Sitter och fryser. Fiffan vad kallt det är här alltså. Inne. ute är det rätt behagligt, bara typ 0.
Tror att jag ska ta en kladdkakemuffins (de blev AWSOME) och sedan tillbrinka resten av kvällen med att bara skriva skriva skriva! Det känns som en plan faktiskt. Jag behöver skriva. Ligger så långt efter att jag aldrig någonsin kommer kunna ta igen det. Helt ärligt. Men hey, jag klagar inte. Jag fick ju gjort tentan istället och det går före alla gånger, hehe. :D

Har tillbringat dagen med min fina fina syster som är hemma från stockholm! Har saknat henne. Åh, lilla Annapanna. :) ♥ Härligt att ha henne hemma.

Tror förresten att jag ska ta en sväng till stan imorgon. Behöver köpa något att ha på mig på begravningen. ._. Ska höra om mamma vill luncha med mig och Anna då också.

Ha en bra kväll. :)


Anna och Jag i ROM (faaAAN vad jag vill dit igen!). Riktigt kul hade vi.

Inga kommentarer: