onsdag, november 10, 2010

Pustar ut...

...Efter en periods intensivt plugg! Tentan gjordes tidigare idag, och jag har redan hunnit ta mig tillbaka till Luleå. Känner ett slags lugn innombords, som man bevisligen bara kan känna efter en avklarad tenta/test. :) Några dagars frihet, sedan börjar det om igen.
Men jag trivs. Ska bli skönt att vila upp sig lite dock. ^-^~♥


Så.. Ingen har väl missat snön? xD Den är överallt, och i MÄNGDER här uppe i norr. Redan i Lördags låg det snö. Eller var det fredags kanske? Lite osäker. Det var iallafall inget mysigt väder att köra upp i idag kan jag lova. ^-^; Men det gick utan missöden.

Slänger upp lite bilder från helgen iallafall!



Jag och mamma gick till Stugan under söndagen.


Sjukt vad fort ljuset försvinner!


Fint var det iallafall. ^-^~♥


Vi lagade sushi!


Det är så sjuuuukt gott. *w*


Jag och El Maco.

Ha en bra onsdag! :) Det ska jag ha.
Imorgon kommer Anna hem. Vi ska laga massa cupcakes. =w= ... .. Love it.

Inga kommentarer: