torsdag, november 25, 2010

Äntligen hemma!

Pust! Sprungit omkring som en yr höna idag. Eller.. ja, kört omkring kanske.
Skola på förmidagen, sedan gå hem i vinterkylan. Skrapa bilen i åtta timmar ungefär innan jag kunde dra till macken och tanka. Var ett äventyr att ta sig dit, men det gick i slutändan, hehe.

Väl på macken skulle jag byta lite lampor och fixa då jag ska besikta bilen i morgon. Det tog en evighet till och jag lovar att mina fingrar frös ihjäl och ramlade av. Handlade lite på Willys och drog förbi djurmagazinet och köpte strö, kattsand, hö och djurmat. Fuuu~~... Betalade alla räkningar i morse så pengarna är borta! Haha. Ska handla lite julklappar i helgen också, så jag har det gjort innan pengarna är helt borta. Haha. :D

Sedan har jag burit saker i 30 minuter mellan bilen och läggan. Det var en fet skåpbil parkerad utanför så jag var tvungen att springa hela vägen fran parkeringen.
Nu.. ÄNTLIGEN.. Är jag hemma. YES! Så skönt. xD Haha. Woo~~..

Nej men alltså, nu ska jag röja lite här i lägenheten. Det ser inte helt åt helvete ut, förutom höööööögen med saker som jag rotade ur bagageluckan. xD


Priii~~.. ^-^/ Saknar mitt röda hår litegranna. How can I not?
Saknar Italien också. MÅSTE TILLBAKA NU. Eller.. Ja.. Snart. =w=

Nej okej jag tramsar bara nu.
HA DET BRA!

Inga kommentarer: