tisdag, november 02, 2010

Tisdag♥! + Plugg!

Nu är jag fan äntligen hemma. Har varit på skolan sedan 10 i morse. Hade idrottslektion (låter som man gick på högstadiet) till 12. Höll i en 30 minuters lektion på engelska, och det gick bra. Bättre än jag trodde det skulle gå. Jag är nöjd. \^-^/
Läraren tyckte att jag hade jättebra engelska, naturligt ledarskap och en bra aukoritet (hehe). Han tyckte lektionen var bra upplagd och att jag var kunnig. Hade ingen negativ kritik att anmärka på. SKÖNT. Det har tyngt mina axlar ett tag, så det är så härligt att ha det bortgjort, och med bra betyg dessutom! Yay, I'm so happy~~!

Hur som helst, efter lektionen samlades gruppen för att arbeta med vår observarionsuppgift. Observationen gjorde ju för en vecka sedan men själva rapporten gjorde vi klart idag. Arbetade från 12 till typ.. Ja men jag vet inte, fem kanske? Härligt att ha den klart så man bara kan fokusera på tentan i helgen.

Imorgon har vi seminarum och en gruppövning, båda är examinerande. Så ikväll så jag läsa delar av en bok om genus, svara på massa frågot och analysera det, läsa massa andra böcker och.. Ja. Nej men alltså.. Dessutom ska jag lyssna på en föreläsning på internet. *host*
Varför skriver jag detta då? För att jag ska komma ihåg det, haha. xD När det blir många saker måste jag ha det på papper och bocka av.

Ska slänga i mig något och äta innan jag sätter igång. Ska försöka bli klar i tid så att jag kan skriva på nano sedan.

Ha en bra kväll!

PS. Imorgon far jag hem till Luleå! YAY! ♥\^-^/♥

Inga kommentarer: