fredag, november 26, 2010

Första advent snart♥!

Oj, vilken julstämning som precis infann sig här i lägenheten!
Var ju och handlade igår och passade på att köpa lite nya blommor. :) Hyacinter och en hobbit. Jepp. Den heter hobbit. Så jag var ju tvungen att köpa den. Liten grön bufflig sak.

Hur som helst, det snöar som fasiken här ute. Och BLÅSER. Trodde inte jag skulle kunna ta mig hem från skolan, hehe. Tända ljus och chokladtomtar till mig och Macke står här på bordet. Det är ju 1a advent i helgen. :)

Ska bara tina lite, sedan ska jag diska och dammsuga. Skippade det igår nämligen. =w=
Imorgon blir det friidrott på morgonen och sedan staden med brodern. Julklappar ska handlas! Får se sedan om vi kör på med bio på kvällen, eller hyr en film eller något. :) Kommer bli kul iaf.

Ha en bra Fredag! ^-^/
Idol ikväll! Ska bli spännande att se Jay sjunga Bad romance.

1 kommentar:

Åsa sa...

Ät en tomte för mig oxå! Jag blev så sugen...