fredag, mars 26, 2010

Var på en kemilektion i morse, och nu är jag så trött att jag skulle kunna somna på fläcken, haha.

Men en härlig morgonpromenad vid åtta i morse blev det, och sedan lite träning ute kring tre. Egentligen lekte vi mest, bara för att matte tycker att det är roligast. ^-^' Och jag kände mig onaturligt hurtig, så karda och borste åkte fram, och sedan fick sig pälsen en omgång. Jäkla jobbigt det där med fällning tycker jag. ;) Hur som helst så blev han jättestilig efteråt. Tänkte ta fina poseringsbilder på honom, men det failade naturligtvis, så allt slutade med ett hundratal plojbilder istället. :) Men söta blev dem. Laddar upp ett gäng senare.

Ikväll ska lillebror få hit sina kompisar, och jag ska träna hunden. Positionsträning, och jag tror att vi ska fokusera på utgångspositionen, och ingåendet till utgångspositionen. Får se om Loke glömt allt vi lärt oss nu då han varit på 'semester'. :p

Och Karolina har fått praktik som kanske leder till jobb, så jag är glad. :D

Inga kommentarer: