fredag, mars 12, 2010

Dagens (nattens) träning:

Dagens träning med Loke avklarad :)
Övade lite på ingången i stillasittande fotposition. Alltså igången till utgångspositionen. Gick bra. Bättre än jag hade trott. Allt satt kvar sedan igår, jag behövde inte köra repetitioner, utan han låg kvar på samma nivå som vi nådde igår. Skönt. Då han väl har förstått brukar det sitta där, och han förstår ofta rätt fort. :)

Platssatte Loke och gick iväg en bit. Gav han kommandot fot, och han traskade bort och satte sig vid min sida. Känns bra. :) Då kan jag tillägga att jag står vänd mot hunden, så att han måste vända för att komma in i rätt position.

Bra, nu vet jag att han har kommit in i mönstret lite. Imorgon ska vi fästa det ännu mer, och resten av helgen går nog åt att finslipa. :) Nästa vecka utvecklar vi.

Godnatt. :)

Inga kommentarer: