onsdag, mars 03, 2010

Alice i Underlandet

Kom precis hem från Karolina och Piteå. :)
Fan vad vi nötte filmer. Alltså jag snackar typ.. 4 filmer på en kväll. Hann vi med det? Jo, jag tror det. Vi började med Paranormal Activity, gick över till Zombie Land och Where the wild things are, och avslutade med att se Alice i Underlandet på bio mitt i natten. Premiär ffs. I 3D dessutom. Awsome.

Paranormal var bra. Lite obehaglig men inte direkt läskig. Intressant film däremot, men inget jag skulle välja om jag ville bli skrämd.

Zombieland var kul, Where the wild things are var söt. Blablabla. ^^'

Alice var iallafall bättre än jag trodde. Läste någon recention från PT om filmen, och den var helt vajsing. Fokuserade mer på att dissa boken och storyn än att faktiskt kommentera filmen.
JAG blev däremot positivt överraskad. Gillar ju verkligen Tim Burton och Johnny Depp, så det var ögongodis rakt genom filmen.
Inte en av de absoluta favoritfilmerna, men definitivt sevärd. Love it. :D Karaktärerna är fantastiska.

Och att träffa Karolina är ju alltid lika roligt. Saknar dig. :D

Nu ska jag snart fara till skolan och ha kemi. Pfft.. Inte så himla kul kanske. ^-^ Men det behövs.

Inga kommentarer: