tisdag, mars 23, 2010

Argh.

Jaha, jag jobbar arslet av mig här nere i Umeå. :D Säkert 14 timmar imorgon, upp klockan 6. Och jag ligger inte och sover. What's up with that?

Nåja, vi får sova på hotel, får frukost lunch och middag varje dag, plus fika, så oss går det ingen nöd på. Vi vräker i oss mat, så mycket som vi springer omkring behöver vi ju det.

Igår var det thaibuffé till lunch och hotellmiddag. Idag var det hotellfrukost, lunch från O'learys och sedan då vi kom hem från jobbet kring 21.00 så har vi faktiskt O'learys precis utanför dörren, så vi smet dit och käkade världens middag. :) Som jobbet betalade. Hur gott som helst.

Om jag får klaga lite så har alla mina inflammationer typ kommit tillbaka för, vad jag hoppas är, en snabbvisit. Benhinnor, axlar och höfter mår inte så bra. Inte heller rygg och handled. x) Haha. Klaga får man göra. ^-^''

Vad gör vi då? Bygger. Flyttar om. Det är kaos. Jag och Linn fick ju ge oss på rummet där alla forslat in sakerna som är i vägen på andra ställen, så det tar en evighet bara att förflytta sig 20 meter, haha. :) Men det går frammåt. Så bra som vi är. Hoho. Och folket är trevligt. Och butiken blir snygg. Awsome.
(Men jag lovar, det är ett jäkla pusslande och man får bygga om varje vägg minst 20 ggr.)

NEJ, nu vimsar jag bara.
SÖMN.

Inga kommentarer: