söndag, mars 14, 2010

Dagens träning:





Loke var rätt härligt trött efter gårdagen, så vi har mest lullat på idag. Jag har städat, och Loke har tittat på. Största delen av dagen så har han legat och sovit, lilla killen. :D I vanliga fall brukar han hänga i hasorna på mig, men nu går han iväg och lägger sig i sin bädd. Skönt.
^-^*

Lite träning har vi fått gjort idag. Egentligen är det hans vilodag, men vi körde lite lydnad. Mest bara repetition egentligen, och bara en halvtimme. Vill inte hålla på tills han tappar suget, utan slutar hellre lite tidigare.

Träningen gick bra iallafall. Plockade bort alla hjälper på fotkommandot, och han klarade det galant. Som jag trodde så var det mer för min egen skull som jag har låtit hjälperna vara kvar så pass länge. men skönt att veta att det fungerar utan. Men jag måste VERKLIGEN anstränga mig för att stå still och inte röra på fötterna. xD En utmaning kan jag lova.

Allt som allt är jag nöjd, och Loke också. Fick kvällsmat för ett tag sedan och nu har han somnat, hehe.

Inga kommentarer: