måndag, mars 29, 2010

Godmorgon!

Har parkerat mig vid vardagsrums bordet med min kära mattebok. Blir fetplugg idag eftersom jag har prov imorgon. Känns ändå rätt okej. Faktiskt. Men imorgon lär jag ju ha panik.

Idag ingick jag, syster och mamma en nyttighetspakt! Det blir att komma i form inför ROM (AAAAAAAAAH NÄSTA MÅNAD ÅKER VIIII GALEEEET!), så det blir lite kolhydrater och sådant skit. Frukost idag blev ett äpple (hallå, jag ska plugga, lite socker behlver jag, även om det är fruktsocker.. 0:) ), två stekta champinjoner, ett par skivor skinka och en kopp med svartvinbärste, utan honung. Gud, känner mig så.. nyttig.
LINN, ska du vara med? Var nyttig nu för fan. :D


Igår var jag ju på konsert med Macke, han var sååå duktig. ALLA var duktiga. :) Och Hasse Alatalo var där som gästspelare. Och Linda sjöng i en låt, hur bra som helst, och Sebbe hade ett solo. :) Mycket bra jobbat av allihopa.






Nej, matte nu. :)

Inga kommentarer: