måndag, mars 15, 2010

Friidrotten.

Hemma från friidrottsträningen. Var kul. :)
Eller jag var på rätt dåligt humör i början. Blir så SUR på folk som inte hör av sig innan träningen och säger att de inte kommer. Allmänt hyfs liksom. Dessutom så hade folk lite åsikter som jag inte höll med om, OCH folk sprang över banorna hela tiden. NOLL KOLL liksom. Men jag höll mig i skinnet och lyckades vända mitt humör. :)

Blev rätt mycket analys av sprintsteg, och även höjd. Är Mycket nöjd. Lyckades bena ut en kluring som jag funderat på sedan i höstas, och gud vad skönt det var. Man kände verkligen hur en tyngd lättade från axlarna. :)
Dessutom var det en tjej som gjorde jättefina framsteg i höjden. Hon går inte i min grupp egentligen, men var lite gästtränare. ;)

Alla tränade på bra. Synd bara att min lillebror skadat sig och hoppar på kryckor.

Tävling i helgen!


Ha en trevlig kväll. :)

Inga kommentarer: