söndag, mars 07, 2010

Träning och trams

Woho, sitter och pimplar iskallt vatten, och hör och häpna, har skaffat mig en facebook. Det var väl på tiden? Uh, känner mig.. Smutsig. -_-

Tränade djupsnöträning med Loke, rätt sent nu på kvällen. Slängde även in lite positionsträning. Övade då på grundpositionen vid promenader. Fotgående, fast utan kontakten. Promenerande vid sidan helt enkelt.
Fungerade bra efter ett tag, och jag kunde variera taken från att stå still, smyga och till att småjogga. Höll sig i samma position hela tiden. :) Nöjd matte.
Han somnade ganska direkt efteråt. Så nu är det bara jag och katten vaken. :)

Borde verkligen ta tag i detta problemet att inte kunna somna tidigt.

Kan ju tillägga att jag är sååååå besviken på melodifestivalen. -_- FEL fel fel.

Usch.

Dålig smak folk har. ;)




Godnatt~! ^-^

1 kommentar:

marcus sa...

Äntligen inser du att facebook äger xD :P Neo och alcazar skulle gått vidare -.-