fredag, mars 19, 2010

Hemma. :)

Hemma från firmafesten nu. De andra drog ut på Olivers tror jag, om linn fick sin vilja igenom, men gud så skönt att vara hemma. :) Till en liten Loke som saknat en. Sitter här i sängen med Loke snarkandes på mitt ben, och ser på Så Ska Det Låta. Det hade ju premiär tidigare ikväll, och EMD är ju där. .. Och jag måste ju bara säga, GUD vad Danny är söt. 0:) Det finns nog ingen som kramas så bra som han, hehe.

Hur som helst, ska inte vara vaken allt för sent, för som sagt så är det ju friidrottstävlingar imorgon. Ska bli mysigt, men slitigt som vanligt. Lär väl bli så att jag hjälper mamma i sekretariatet, samtidigt som jag springer och guidar mina söta små adepter. :) Hehe.

Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja grr....Danny gud så jäkla söt och snyggggg. LOVE HIM!