torsdag, september 02, 2010

Torsdagen♥

Wooooo, så himla trött. :) Kom precis hem från Mia, som hade lagat vääärldens godaste pizza. ^-^~♥ Jag blev som sugen på att göra pizza själv i helgen. Men. .. . ... .. .. DÅ KOM JAG PÅ ATT JAG INTE HAR EN UGN. Det sög.

Nejmenassååee, det var jättetrevligt hos Mia, Emma och Sandra. Det var första gången jag såg deras lägenhet. Mycket fin! Dessutom var det kul att träffa alla igen. Marianne var också där. Yay. :)






Ja, så nu har jag kommit hem som sagt, sminkat av mig, kokat gott té med honung som är smaksatt med smultron och vaniljstång och så lite mjölk. :) Så gott.

Nej, nu ska jag ägna mig åt min film (Supersugen, haha) och sova tidigt.
Har lektion från 08,00 imorgon, och sedan till 12,00. Plus en lektion på eftermiddagen också. Gah. :) Men det blir nog kul.

Katterna verkar gå bra ihop hos mamma, btw. De springer tydligen omkring och busjagar varandra. Så de kommer nog trivas i framtiden. :) De är ju syskon trots allt. Typ. =w=~♥ Sötnötterna. Saknar Kissen sååååå mycket. Aw. ♥ ;A;

Film var det ja. :)
Godnatt!

Inga kommentarer: