lördag, september 04, 2010

Lördag♥!

Ah. :D Vädret ute är sjukt bra! Ska aldeles strax ta en vända med Loke, efter att jag satt på en maskin med tvätt. :) Han sover så sött just nu. =w=~♥

Har dammsugit och dammtorkat, diskat och skrubbat. Ska försöka få upp det sista av sakerna som fortfarande står i sina kartonger. *host* Jag vet dock inte hur jag ska få plats med allt. O_o~ Men det löser sig nog. Förhoppningsvis. Ah. -_-'

Och senare idag ska jag upp till IKSU och gå på bodypump! Jag kommer vara död efteråt, men det kommer bli så kul! Vem måste köpa en våg förresten? Emma. Och vem har fått pengar? Emma. Kanske drar en tur och handlar efter träningen. :)

Först av allt ska jag sammanställa mitt schema för nästa vecka!
Såhär der det ut:


Mån. 10,15-12,00: Intro upg. 1
Tis. 13,00-14,00: Praktiska övnvingar LING
14,30-16,00: Föreläsning LING, Intro upg. 2
Ons. 13,00-15,00: Intro upg. 3
Tors. 08,15-09,30: Life Rescue
15,15-17,00: Föreläsning
Fre. 13,00-15,00: Introduction Canoeing

Blir nog jättebra. :D Hah, spännande! Är så sugen på att sätta igång med uppgifterna och plugga!
Say what!?



Nej men ärligt, en maskin tvätt var det ja. :)
Ha en bra dag! Själv ska jag mysa med Loke ikväll, med té och film. Undrar om Karolina vill göra mig sällskap? Ska höra med hon.

Ha en bra dag. ♥

Inga kommentarer: