måndag, september 06, 2010

Måndag♥!

Har varit en rolig dag hittills!
Hade föreläsning på förmiddagen (det skulle vara en introduktion till vår första uppgift, men det hanns inte med pga att läraren tyckte det var bättre att prata om annat. -_-') och lunch med Karolina. Sedan hade vi möte med gruppen som jag ska göra arbetet med. Jag och ett helt gäng killar. Kommer nog bli skitbra. :D
Så ikväll ska jag sätta mig ner och läsa igenom ett kapitel ur idrottens historia, och sedan skriva en sammanfattning om det. Jag ska även kolla igenom fakta om att laga mat utomhus. Och arbeta med friidrotten. :)

Ikväll börjar Halv åtta hos mig. :'D Och Biggest loser Sverige. Någon som ska se?
Och nu om två timmar har jag bokat ett pass på IKSU. Så det är att göra hela dagen. :)
Ska ägna dessa två timmar åt att diska och träna hunden!
... Han sover visserligen, men får jag bara upp han så är han nog med på noterna. Plutten. Fast han är så söt när han sover, så man vill inte väcka honom. ^-^~♥

Ja, har förresten köpt ett par träningbrallor nu efter skolan. ^-^

1 kommentar:

Johanna sa...

Vill du inte följa med på hundträning ikväll istället? Det är 1 km från oss, klockan 19-20. Gratis första gången, sen 150 kr per år. Allmänlydnad, typ.