tisdag, september 28, 2010

Tisdag! ^-^~♥

Sitter på skolan och pluggar. Har varit här sedan halv nio och börjar vid tre, haha. Känner mig väldigt hurtig! Men det känns mycket bra, jag har fått en hel del saker gjort.
Vi har seminarium nu på eftermiddagen. Har skrivit lite sammanfattningar och frågeställningar rörande ämnet på seminariet. Och en relfektion också. Får se om det går bra. Hoppas det. ^-^~♥

Ska se om det finns någon tvättid ikväll. Tänker nämnligen inte plugga då, och med gott samvete också. =w= Höhö..

Min lillasyster var här i helgen. Det var jättekul att se henne igen. ♥ Vi tramsade väl mest runt och mysde på. Var inne i stan ett par vändor, lagade god middag, lekte i lekparker och sådant. :)
Karolina fyllde dessutom 20 nu i lördags, så vi var med henne, Lisa och Emma inne i stan och åt japanskt på Sagami. Fruktansvärt gott! Tempura blev det för min del. Och nu har jag fått världens craving för sushi.
Efter det såg vi bio. Nya Resident Evil - Afterlife 3D.
Tog även en massa fina bilder, men min kamera är tillfälligt död. Tänkte slänga upp en hög bilder då jag laddat betteriet igen, hehe.

Nej, plugg nu innan lektionen!
Ha en bra dag! Sol! :)

Inga kommentarer: