tisdag, september 07, 2010

Bodycombat och träning!

Woho. :D Har varit på ett Bodycombat pass nu ikväll. Det var riktigt roligt måste jag säga. Det ska jag definitivt gå på fler gånger.
Imorgon blir det core control (jag kommer DÖ jag kan INTE träna mage!) och efter det blir det Afro powerdance. :) Körde ju Afro i måndags också, och då kände jag efter träningen att jag kunde ha fortsatt en timma till, så då tänkte jag att det är bra att köra dubbla pass denna gång och se hur det känns. ^-^~♥ Hade väl egentligen velat köra core efter, men det fungerade inte i schemat.
Hehe, får se om jag lever efter core, så att jag kan köra afro sedan. :'D
Jag har verkligen fått dille på träning nu verkar det som. 0:)


Nej, nu ska jag fortsätta att skriva om idrottens historia. Arbetar på att skriva en sammanfattning av idrottens utveckling (främs i England) kring sekelskiftet till 1900-talet. Typ då de moderna olympiska spelen startade. År.. 1896, va? Jag intalar mig själv att det är intressant, hehe. =w=






På fredag har jag sittning! Ammagaaaaahd. Kommer nog bli jättekul tror jag. Men den enda klänningen som jag har är ju min gamla balklänning och den är ju.. kanske lite over the top. =w=;; Men jag tänker INTE lägga ner pengar på någon ny, så jag kör nog på den iallafall. Jag menar, why not. Jag bjuder på det. =3=~♥

Färga håret ska jag nog göra dock! Blir nog en kall mörkbrun färg. :) Så på torsdag och fredag blir det ingen träning! På fredag är vi dessutom lediga från skolan också! NICE.


Ah, nej, nu ska jag koka té och sedan plugga.
Ha en bra kväll♥!

Inga kommentarer: