tisdag, september 28, 2010

Slut i huvudet!

Ah, hemma från skolan at last! Helt slut i huvudet! Ska gå ner till tvättstugan och slänga på ett par maskiner tvätt, och sedan bege mig ut på en promenad. Behöver rensa tankarna. :)

Köpte kurslitteratur och ett par billiga pocketböcker. Gick på en 1000-lapp kanske. Kurslitteratur är så dyrt. Dessutom så fick jag räkningen från radiotjänsten idag. Faaaaan då. Och pengar till träningslägret är inbetalade, samt räkningar. Hejdå pengar. Blir att leva snålt resten av månaden. Eller ja, hela månaden, haha. Ska man studera ska man banne mig leva studentliv också. Bara jag slipper äta nudlar varje dag. ^-^~♥

Mår risigt också. Öronen och lite halvfebrig. Borde väl egentligen kurera mig med vitlök och inte resa mig ur sängen idag. Men to late for that!
Ha en bra kväll. :)

Inga kommentarer: