tisdag, september 28, 2010

Bilder i mängder


Bildregn! :D Karolina och jag idag!


Så jag och Karolina var ute på promenad idag. Träffade massor av dessa söta krabaterna. =w= Uh, liste läskiga är de då de är så orädda, haha. xD


Promenaaaad.. :3



Kissen~!


EH ja, promenad med Karolina. Haha bilderna är i världens oordning.


Mm, ja, min fina syster var hos mig i helgen. ^-^ Vi busade med kissen.


Och vi gick på bio. Karolinas födelsedag! Lisa, Anna och Karolina!


Och vi åt middag på Sagami. En japansk resturang. Fruktansvärt gott!


Sagami..


Söta Karolina på Sagami! ♥


Haha jag och syster Anna sprang till en lekpark och lekte. :3


Leka leka leka. :3


Mysa med kissen.. ^-^~♥


Vi gungade. :D


Har hämtat hit Kissen som sagt. Lite sällskap i lägenheten.

1 kommentar:

Åsa sa...

Ni verkar trivas allihopa :D