torsdag, september 02, 2010

Internet!♥

Sådär, då har jag äntligen fixat internet i lägenheten. Var rätt simpelt faktiskt. ^-^~♥

Idag har jag inte skola färrän 15,15 så jag har ett seminarium. Ser fram emot det!
Ska dock dra mig till skolan innan då jag har lite saker att fixa där, typ köpa biljett till sittningen (eller jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå. ^-^;;), fixa kopieringkort, försöka hitta något ställe att skriva ut mitt antagningsbesked, kolla vad ub har för böcker, fixa gymkortet etc. NI HÖR JU. Dessutom ska jag dra med Emma till stan, då jag måste springa ett par ärenden och jag hittar verkligen inte i Umeå stad alls.

Efter skolan ska jag hem och ut med hunden och sedan är det middag hos Mia! Hon fyller år imorgon nämligen.
Åhhh, lilla Mia, GRATTIS! I förskott!




Nej, nu ska jag ställa mig och DISKA, dammsuga och sedan hoppa in i duschen. :)
Ikväll då jag kommer hem ska jag ta ett par timmar och arbeta med friidrotten innan jag går och lägger mig. Har massa övningar som jag behöver få ner på papper.

Ha en bra dag! ^-^~♥

Inga kommentarer: