tisdag, september 07, 2010

Pingis!?

Har suttit och försökt hitta bra artiklar om bordtennisens historia. HAHA, går riktigt dåligt kan jag säga. Hittar inga bra artiklar som har pålitliga källor. Ska dra till ub imorgon och efterforska mer noggrant.
Hittade en jättebra bok på engelska om pingisens historia, de första 100 åren, av Ron Crayden, men den vet jag inte hur jag ska få tag på. Eller snarare, den finns inte att låna och jag vill inte lägga ner massa pengar på att beställa den då den bara ska användas till en uppgift. ;)
Men nu ska jag ta och läsa igenom lite idrottshistoria och skriva en sammanfattning på någon sida.

Ikväll är det träning. Bodycombat. =w=~♥ Aldrig gjort det förut, så det ska bli JÄTTEKUL att prova på. :)
Först ska jag diska så jag får det gjort, haha. ^-^~♥
Ikväll blir det IDOOOOL! Eller jag kommer missa någa minuter innan jag kommit hem från träningen, men still. :)
Lite té till det också, och gårdagens köttgryta. =3=~♥

Ha en bra dag! ^-^

Inga kommentarer: