fredag, juli 09, 2010

Trams i mängder!

Hemma från jobbet för ett tag sedan. Har käkat lite och blandat mig ett fett glas isté. :) Försöker få sommarkänslor att infinna sig, haha.
( Imorgon är det btw en vecka kvar innan vi DRAR! WHADDUP???? )



Sitter och planerar helgen. Gav Loke ett papper medan, så han är nöjd och underhåller sig själv. Haha, tänk om man var så lättroad.
Hur som helst, på söndag blir det nog resturang med släkten. Fina mormor viskade det till mig idag! Och på lördag blir det till att grilla fisk tror jag närmare bestämt. Sjukt länge sedan jag gjorde det, så det ska blir awsooome. Ska testa ett nytt recept på en fisksås som verkar god.
Imorgon ska jag förresten också baka. :) Det blir (kanske en cheesecake) bröd! Tofflor. Några fyllda med mozzarella och soltorkade tomater, och de andra med smak av färska örter och havssalt. Ska bli spännande att se hur det blir.

I morgon ska jag spåra med Loke (WOHOO) och på söndag blir det konditionsträning för honom (läs: för mig) och ett ordentligt lydnadspass. Han har så mycket träningsvilja i sig nu, och det smittar av sig. I like it. :) Känner att jag vill lära han ett nytt trick nu i helgen. Och sedan fila på lydnadsmomenten. Ska bli kul! Bara jag kommer på vilket trick jag vill lära honom, haha.

Igår så bestämde sig förresten Loke för att han ville leka med en igelkott. Det ville inte riktigt jag. Det slutade med att Jag sträckte alla muskler i min arm och hand (höger) från armbågen och neråt. Hehe. 90 kilo som bara WOHO och burnade. Och min arm sa typ 'noooooooo' och så dog den. Har knappt kunnat använda den idag och den är svullen.
Men jag är glad, för jag hindrade han iallafall från att hoppa bort till kotten. Mwaha. >:D Skrattar bäst som skrattar sist, Loke!

Ha det bra! :D I will!

Inga kommentarer: