söndag, juli 04, 2010

Dagen i bilder.


Dagens kläder. SLAPPA sköna kläder då jag stressat omkring som en tok. jag lovar, har svettats ihjäl mig. For till Piteå och köpte skor. Hade typ 30 min på mig innan jag skulle hämta syster i klöverträsk. Alltså, jeansleggings och en slapp tröja. Najs.


Ett par av skorna jag köpte. I like them. Hade inte spanat in de från början men det blev som det blev och jag är nöjd. :)


En annan vinkel. De var himla sköna! Tänkte köpa ett par med lägre klack, men när jag kom hem visade det sig att klackarna var exakt lika höga på båda, haha.


Det andra paret. Verkligen mina skor. :) Och galet sköna för att ha så hög klack!


Sjukt snygga!

Nu är det grillning med hund, pappa och farbror. Sedan blir det till att städa för hela slanten, och ikväll blir det glass och marängtårta!
TACK för hjälpen idag, Karolina. TACK TACK TACK.
Hoppas ni har en bra dag!

Inga kommentarer: