tisdag, juli 06, 2010

Pengapanik!

Aaaah, hemma från jobbet och har typ pengapanik! Försöker få ihop skiten inför München. Går väl lite halvers helt ärligt, DÅ JAG FÅR LÖN I SLUTET AV RESAN. Gah. Jävla skit då. :p
Som tur är har jag världens snällaste mamma som lånar mig pengar. Känns så skönt. TACK MAMMA JAG ÄLSKAR DIG.
Även om man är vuxen är det skönt att vara barn ibland, hehe. :)

Det som inte är betalat är:
  • Boende ca. 900
  • Bensin ca. 1500
  • Transport till och från flygplatsen ca. 200
  • Parkeringspengar ca. 300
  • Pengar till spårvagn ca. 300
  • Grejer på konserten ca. 1000 (om man får drömma hehe)
  • MAT ca. MASSVIS MED PENGAR
Så.. Ja. :) Höhö. Tur att vi bor billigt som fan, och att jag kan snåla med maten. THANK YOU.
Känns bra nu. Det löser sig. :)

Nu ska jag städa och baka. :)
Godnatt! :D

1 kommentar:

Maria sa...

Visst är det skönt med snälla mammor! Jag har en sån jag med, vilken tur! :)
Ha det så bra på din resa!