fredag, juli 30, 2010

Bilder från resan till München!

Okej, här kommer bilder från själva resan, inte vistelsen där. De tillhör inlägget som jag skrev för några dagar sedan. I like it. Varning för skabb. We like it. ♥


Vi hade ju som sagt en låthäfte utskrivet. UNCONTROL som är här på bilden är FETT bra live. Men hey, de är väl alla låter vi hörde. Det finns en liveverion av den på CDn dock och DEN är kung. :) Detta var iaf vad vi roade oss med större delen av resan. 14 timmar. Gah.


Ja. Vad ska man säga. Den ständiga jakten på rastplatser.



Fiskarna krigade om bröder vi gav dem. :o Hungrigt.


Det var förövrigt på en jäääättefin rastplats. Och vädret var på topp!


Karolinas mamma hade skickat med oss världens godaste sallad.


Skabb var det, ja. Jag iallafall. :)


Denna raksträcka var hemsk. Folk som körde på båda filerna, sakta som fan, vad bara förrätten.


Vi stannade på högga kusten och turistade lite!

Eller ja, vi käkade glass ( MAGNUM såklart ) och försökte svalka oss i värmen.

Jag var ju sjukt förutseende så jag hade fryst in vatten till oss fagen innan = iskallt vatten i timmar!


Då vi var utanför stockholm stannade vi på ett gangstadonken och käkade middag. Mitt i natten. En upplevelse i sig! :)


Vi kom fram till flygplatsen. Övertrötta och slitna. Men lyckliga.

OMG vi tog oss på planet!!!


OCH FLÖG!

OCH ANLÄNDE TILL TYSKLAND wohooooo. Belönade oss själva med Frappe från Starbucks (starGacks). Sjukt gott. Bring Starbucks till sverige, tack. :)
That's it, I think. Sedan liksom så däckade vi bara i vandrarhemmet.
Fortsättning följer. :3 ♥

Inga kommentarer: