fredag, juli 16, 2010

STRESS

Okeeej, SISTA JOBBDAGEN INNAN MÜNCHEN AVKLARAD!
Känns rätt jävla bra. Har rätt mycket att fixa innan jag drar. Och.. ja.. Jag drar ju imorgon, så jag vet inte varför jag sitter här egentligen. :D

Men jag ska aldeles snart gå ut och städa bilen. Städade pappas bil igår, och nu är det Thårds tur. Efter det ska jag burna till mamma och lämna dammsugaren, samt lappa ihop lite jeans. Samtidigt som jag gör allt detta ska jag TVÄTTA som fan. Sedan när jag kommer hem så ska jag PACKA och städa. Sedan.. Sömn. Vi far rätt tidigt imorgon så jag lär behöva all sömn jag kan få. Ska ladda upp med massa kaffe hade jag tänkt. ;) Och lite.. godis? *host*

Loke ligger och sover. Han är så jävla skön, då jag kommer hem från jobbet reser han sig ur min säng, hälsar, följer med mig till köket och lägger sig ner och fortsätter sova. Alltid. :p ♥ Får tvinga ut han på promenader sedan haha.

SERIÖST. Packa. Städa bil. Träna hund. GO GO GO!

Inga kommentarer: