söndag, juli 04, 2010

GRATTIS, GACKT.

Sorry, har tänkt att nörda mig som FAN nu. :)

Idag är det alltså Gackts födelsedag. Han fyller 37. Det är för fasiken bara 16 år mellan oss. Inga problem liksom. >:D

Nej men ärligt, det är Gackts födelsedag idag och han ligger på sjukhus med dropp. Kanske har han kommit ut nu? Jag vet inte. Han skulle haft ett födelsedagslive idag. Jag vet inte om det blev av. Orkade inte kolla upp det. Jag hoppas VERKLIGEN att han mår bättre. Det är ju himla dumt att han jobbar sönder sig så mycket så han åker in på sjukhgus. Han var ju nyss där. Åh, ta det lite lugnt och må bra istället, okej? :( Gör mig lite ledsen då jag vet att han ligger på sjukhus med dropp på sin födelsedag.
Och för fan, se till att komma till München! Okej?

Då det var sagt:
Grattis grattis grattis!
För 7 år sedan så började jag lyssna på hans musik. Eller ja, såhär var det väl:
Karolina visade mig hans låt Vanilla, och lite bilder. Jag bara "fan vilken skitmusik (inte så konstigt då jag bara lyssnade på Metal då), och han ser ju ut som en kvinna!". Dock sade jag inte det till Karolina då jag inte ville såra hennes känslor, haha. :'D
En vecka senare skulle jag leta reda på lite bilder på honom för jag skulle visa min kusin (vi pratade i telefon) hur mycket han såg ut som en tjej. Googlade på honom och bara "o_____o JAG MÅSTE LÄGGA PÅ!". Snubben är ju fan estetiskt snygg, tänkte jag. Laddade ner Kimo no tame ni dekirukoto unplugged. Blev kär i hans röst. Sedan dess har han och hans musik legat mycket nära mitt hjärta. :) Nu tycker jag att han är jättemanlig och fattade inte hur jag kunde tycka han såg ut som en tjej. Man vänjer sig väl. Och jag antar att hans personlighet spelar stor roll. ;)

Det som jag varje dag blir så fascinerad över är att han verkligen är sig själv. Han begåvning, starka vilja och sjuka humor.
7 år. Det är fan lång tid.
Om två veckor far jag och Karolina till München för att se han live.
I can't wait.

GRATTIS!

Inga kommentarer: