söndag, juli 11, 2010

MAT

Wooooh, jag är så himla MÄTT.
Har stått i köket och lagat mat/bakat paj/bakat bröd hela dagen! xD Och sen har jag ätit det också. Shit. Min familj och släkt ser på fotboll nämligen, så jag chirrade middagen till dem. Det blev salamisallad (tack för receptet, Karolina) och bröd med soltorkade tomater och mozzarella! Brödet blev verkligen sjukt gott, mormor sade tom att det är godare än brödet som hon bakar. Say wooot?!
Så det gick hem iallafall.

Nu till efterätt blir det en paj med lemoncurd, jordgubbar och daim. Står i kylskåpet och gottar till sig. :) Will be awsome. Eller ja, jag har redan tjuvsmakat och det VAR awsome. xo ♥ Godaste efterättspajen på länge. Hör av er om ni vill ha receptet. Sjukt enkelt.
Slänger upp en bild senare. :)

Nu ska jag.. typ.. Ja.. Äta mer?

Inga kommentarer: