fredag, juli 02, 2010

Bildregn

Duuude, hemma. :D Varit en bra dag.
Träffat vänner och ätit bullar i solen. Blev även tacos, cupcakes, jordgubbar, saft och kaffe nu på kvällskvisten. Inte fel det.


Nu sitter jag i sängen och myser med fina hunden. Hehe. Han vill snutta på mitt täcke (jävligt äckligt eftersom han får in halva täcket i käften), så jag kollar på han och säger 'Looookee..?'. Då släpper han genast täcket och kollar på mig med sinahundögon och lägger ner huvudet mellan framtassarna. Och liksom.. Då måste man ju bara pussa på den vackra vackra nosen. :'D Han låter mig hållas, den ängeln, medan jag placerar många pussar mitt på nosen. Det finns ingen som kan göra mig så glad som honom.
Känner att det kliar i fingrarna efter ett bildregn. Passade dessutom på att byta header i bloggen. Gillar denna mycket bättre. Dont you? :)

Bildregn!



Såhär ser det ut då jag och Loke ligger och sover på kvällarna. Haha, sötaste finaste tokbollen. Fast nu på senaste tiden har han börjat att sova med tassarna under min kudde och nosen i min nacke. I love it.


Vi tränade en solig vårdag. Och då måste man ha vatten naturligtvis. Loke äger på att dricka vatten ur flaska.


Hahaha.. Ibland iallafall.



Loke visar sig själv från sin bästa sida.


Så vacker. Host host.


Loke och kissen!


Poserar.



Vackraste. :D I love him.



Pussnosen!



Loke goes sweet transvestite.


From transexual transylvania.



I vintras tränade vi drag. Loke var jätteduktig!



Utrustning!


Mys i köket medan matte bakar, som vanligt!


Åh. Fint. :)
Godnatt!

Inga kommentarer: