torsdag, december 03, 2009

Träning och hundsnack!

Har precis kommit hem från träningen. (Stannade och inhandlade lite hundmat också.) Det gick skitbra. Det blev lite finslip inför tävlingarna, det såg perrans ut. jag blir så glad och stolt. :D Merparten jobbade på jättebra!

Hade dessutom med mig crazyLoke. Han blir ju så OTROLIGT glad då det händer saker, så jag såg detta som ett ypperligt tillfälle att träna passivitet på. Jag och bjässen gick in i den fett stora hallen, han trippar som på tå och buffar till lite grann, varpå jag kör in lite godis i hans mun, och se på maken! Resten av de två timmarna var han en ängel! Han var så otroligt snäll och genomgo. (haha, okej han är ALLTID genomsnäll, men han höll sig lugnare :D) Alla älskade honom. ;) Massor av folk från de lite yngre grupperna kom och gosade med honom, även andra tränare och föräldrar. Loke var sås näll och försiktig med alla han träffade och älskade verkligen så typ 7 pers stod och klappade honom samtidigt. Gud vad han njöt. MIN FINA HUND. :D Mitt mammahjärta smälte nästan.

Träffade också en kvinna vid hundmaten på affären. Diskuterade lite om hundfoder. ;) Hehe, visade sig att vi tyckte ungefär likadant. Alltid trevligt att träffa vettigt folk.

Nämnde jag att Loke hjälpt till att julpynta här hemma? Jodå, det var han så duktig på. :) Nu har han bestämt somnat. Lexus lika så. Funderar på att dra upp han och gå ut på en kvällsprommis, men han sover så sött, lilla Lex. :) Han har sett på TV med Marcus idag och ensamtränat utan Loke. Han var så fin så fin. Säger inte ett ljud. Min duktiga lilla prins. <3





Nej, nu ska jag laga mig lite kvällsmat och sedan utfodra hundarna. Efter en kvällsprommis med musik i öronen. Härligt. :)

Sov gott senare!

Inga kommentarer: