söndag, december 20, 2009

201209

SÅDÄR! Nu har jag äntligen bokat det sista inför resan över nyår. Skönt! Nu slipper jag ha det liggandes och gnaga i bakhuvudet.

Hoppas att alla haft en bra fjärde advent. :) Själv har jag tillbringat den med att bygga ett pepparkakshus med mamma och lillebror. Det tog typ 6 timmar! Men kul var det. Taket blev.. enormt. Hehe.
Har hunnit förbi stallet och gullat med hästarna. Dessutom hade jag både intag och utsläpp i dag så jag har varit där.. tre gånger idag? Haha. :) Jag var även tvungen att gå upp minst en timme innan jag skulle fara på morgonen, för att jag var tvungen att plugga i motorvärmaren. Trött? Ja. I vanliga fall brukar jag somna kring 3 - 6 någon gång, men nu sitter jag och gäspar! Underbart, jag som har försökt ställa tillbaka mitt dygn så länge nu. Men det kommer väl sluta med att jag är vaken till 5 iallafall, om jag känner mig själv rätt. :)

Träningen med Loke igår gick super. Vi tog det lugnt och tränade massa kontaktövningar. Busade massa och lekte oss igenom träningen. Vad lycklig jag blir av sådant. :)

Hallå, jag såg på reklamen på TV nyss att Calle från Idol släpper en skiva på .. Tisdag?? Hur fort gick inte det?? Himla kul om det är fyllt av egenskrivna låtar. Ja, jag ska kolla upp det. :)
EDIT: Okej, så calles skiva ska släppas den 23:e och innehåller låtarna som han sjöng i IDOL. Tråkigt.

Ha en bra kväll.

1 kommentar:

Anna S sa...

Emma, jag är tillbaka i lule nu :D Kom hem idag med tåg ^^
Hur ser dagarna ut för dig innan jul? Någon tid över?