lördag, december 12, 2009

Lördagsmys. :D

Woho, alla dagens sysslor avklarade. :D Har även hunnit med att lira lite rockband med familjen, och ta ut hundarna på en ordentlig promenad nu inför kvällen. Hann inte köra lydnadsträningen som jag tänkt, så lägger nog in ett pass imorgonkväll istället. Hur som helst blev hundarna ordentligt trötta av promenaden (lade in en hel del lydnadsmoment etc) så de har lagt sig att sova nu, mätta och glada. :)

Så här ser nästa veckas träningprogram för hundarna ut förresten:
(Söndag: Lydnadspass för båda)
Måndag: Uppletande Loke, Långpromenad Lexus
Tisdag: Långpromenad Loke, Uppletande Lexus
Onsdag: Lydnadspass för båda
Torsdag: Vila. Eventuellt en tripp till stugan
Fredag: Spår om vädergudarna tillåter
Lördag: Långpromenad Lexus, Lydnad Loke
Söndag: Spår Loke, Långpromenad Lexus.


Prinsarna.

Imorgon så har min lillebror konsert som sagt, och jag och mami fixar ju releasepartyt efteråt, så vi ska dit tidigare och ställa iordning. Handlade inför det idag förresten, och vi fick ihop en hel del. ;D

Ska fara till stallet och rida Nellie direkt efteråt. Mysigt. Hoppas på mjuka stora snöflingor och vita träd. Härligt det ska bli med en tredje advent-ridtur. Hade tänkt att träna en hel del samlingar och fattningar, lite basic, om underlaget tillåter. Vi får väl se. :)

Nej, nu ska jag koka lite té, tända några ljus och läsa en bok som jag precis börjat på. Har inte kommit in i den riktigt än, men det kommar nog. Hoppas jag. :D Planerar även att typ våldgästa Karolina i telefonen.

Ha en trevlig kväll. :)

1 kommentar:

Cissi sa...

otroligt fina vovvar. :)