fredag, december 11, 2009

111209

Sammlar krafter för att ta itu med DISKEN. Jag hatar då det är massa odiskade tallrikar och skit framme. Blä.
Haha, annars är det fredag och livet leker. :D Idol-final ikväll, awsome. Vet inte vem jag hoppas vinner än, båda är ju jättebra!

Imorgon ska vi sälja typ tablettaskar med friidrotten.. .. ... . . . .. . . Hm. :D Nåja.

Gah, ska snart in till stan och lämna en mascara till mami. :) Sedan ska jag hämta ut mitt pass också. Fick ett sms av polisen i morse om att det var klart att hämtas. Yes box, hur snabbt gick inte det?? Jag gjorde det ju i onsdags. Två dagar? Really? Ja, jag är nöjd iallafall, haha. :D

Jag är så sugen på att fara ut till stugan, men jag vet inte. Det är ju redan mörkt här hemma, haha.. Så det är ingen idé att fara nu, och imorgon kommer jag vara upptagen, lika så lördag. Vilket förresten betyder att umeå-folket: Jag kan inte komma i helgen. :( Måste sälja med friidrotten. Phuu.. Ska försöka ta mig dit så snabbt jag kan, så fort jag får en ledig helg! :/

Disken?

Inga kommentarer: