torsdag, december 17, 2009

171209 - Julstök

Nu känner man verkligen att julen närmar sig. Och jag har inte köpt en enda julklapp. :D Det blir ALLTID så. Varje år. Hehe, nåja, men jag har faktiskt bidragit med en hel del julstämning iallafall. Vem var det egentligen som satte upp alla gardiner, tog fram alla dukar, och dekorerade huset med julpynt förra veckan? :D



Vi släpade förresten fram julgranen i förrgår. Eller jag och Simon (min syster pojkvän) Tog ett gemensamt beslut och drog fram granen, sedan hjälptes alla åt att klä den. Den blev fin. Lagom med pumlor och glitter. Bara en stjärna högst upp som saknas.


Julgranspyssel och paketinslagning på G.

Jag har fortfarande världens migrän. De håller alltid i sig i ett par dagar, och tabletter fungerar tyvärr inte. Så Stefan får dra igång träningen idag, jag skickade med programmet med honom, så det blir nog jättebra. :D De senaste gångerna har träningarna varit så bra. De som varit där har verkligen kämpat på och varit jätteduktiga. Det är sådant som jag blir stolt över. :)

Trots mitt migrän har jag ändå fått lite gjort idag. Hela förmiddagen gick åt till att försöka sova bort det sjuka, men det gick rätt dåligt. Så vid typ två hasade jag mig upp iallafall. Har hunnit med att laga middag, städa, varit ute på långprommisar med hundarna etc. Har även tagit in massa granris. Gjorde kransar utav de och hängde två på dörren. Den sista satte jag i en vas på bordet.



Har även hunnit med att dekorera massa pepparkakor med kristyr. Och dessutom så dekorerade jag lite burkar med julgodis. :D Lagade ju fudge med skumtomtar i tidigare i veckan. De blev mycket goda. :D I'm pleased with them.

B:et står för Bosse. Min pappa. :D Alla fick sin bokstav på minst en pepparkaka. Utom jag då, för jag råkade he sönder min. :D Hehe.


Hundarna tyckte det var säkrast att slappa i hallen medan jag sprang omkring.


Skumtomtefudge. :D

Ha en trevlig kväll. :)

Inga kommentarer: