lördag, december 12, 2009

Lät du henne komma närmre?

Lät du henne komma närmre av Melissa Horn har loopat hela kvällen. Den har liksom etsat sig fast i mitt huvud. Haha, mysig lördagsstämning ger den i vilket fall som helst.

Har äntligen tagit tag i saken och fixat min trasiga bäddmadrass. Hedde in den i ett stort påslakan så den inte läker bomull. 0:) Måste verkligen köpa ett nytt. Haha, fast de senaste veckorna har jag ju sovit utan bäddmadrass helt enkelt. Man tager vad man haver. Det var inte så obekvämt då man vant sig vid att känna fjädrarna i ryggen! Men nu när jag lagt på min bm igen, jäklar anåda vad mjuk sängen blev! Haha. Käns som att sova på bomull typ.

Nej, nu ska jag halsa upp resten av julmusten och slå på en film. Ratade boken ikväll, vill hellre lägga mig under täcket och mysa med hundarna.

Inga kommentarer: