måndag, december 28, 2009

STRESS

Känns som att jag inte har koll på någoting! Men biljetter, bikini och pass är iallafall packat. Det viktigaste, eller hur? Sedan har jag även städat och skickat iväg ett infomail till de som ska sitta hundvakt. Jag är förevigt tacksam till dem! TACK tack tack!!

Det viktigaste är fixat iallafall. Tack och lov.

Imorgon smäller det. Och vi far mycket tidigt också, så vi hörs om lite mer än en vecka. :)

Lek i snön ordentligt nu!


Åh, så härligt. På Gran Canaria så ska jag bara slappa och läsa böcker, fara på härliga joggingturer och dricka goda drinkar. Simma i havet, snorkla, äta god mat, träna i gymmet, spela kort med kusinerna (obligatoriskt) och oroa mig för hur det går hemma med mina bebishundar. :D Och sola. Vi får inte glömma det. Förutsatt att det är sol, förstås.

HÄRLIGT.

2 kommentarer:

Anna S sa...

Ha det så härligt! :DDD

Emma sa...

Tack Anna. <3