torsdag, december 01, 2011

Torsdag.

Uuuuuuh... Som jag tidigare nämnt är min dygnsrytm inte den bästa. Så i natt kunde jag helt enkelt inte somna. Vid fyra gav jag upp, eftersom jag ändå skulle upp 06,30, och klev upp igen. Ingen sömn i natt alltså! Kul. Jättekul. Men är man dum och stället om dygnet så äre bara att bita i suräpplet. ^w^

Kom precis hem från skolan. Feedbacken och hela faderullan av enkäten gick bra. Tydligen var våran enkät bättre än jag trodde att den skulle vara, och sådant är ju alltid kul att höra. Jag ska snart springa och hämta hunden hos dagmatte, SEDAN... Sedan kommer dagens verkliga dilemma. Ska jag vänta att gå och lägga mig till typ klockan sex och fetställa om dygnet en gång för alla, eller ska jag ge in för frestelsen och sova nu, vilket leder till en ännu mer fuckad dygnsrytm? ._.

Inga kommentarer: