tisdag, december 13, 2011

Tisdag.

Åååh har en jättejobbig rethosta som plågar mig dygnet runt. Och jag kan inte skippa lektionerna heller, det skulle innebära döden för min rapport som ska skrivas. :( Bluuuh. På tal om rapporten så fattar jag ingenting. Jag fattar så lite att jag inte ens vet vad jag ska fråga om för att förstå. Det känns helt ogreppbart, så jag ska försöka sitta och gå igenom skiten ikväll och sedan smälta det imorgon och hoppas på det bästa. Pfft.

Lucia idag. :) Tänkte gå upp vid sju och se tåget på tv, men det höll naturligtvis inte. Sov så dåligt pga hostan så jag prioriterade en timme extra sömn istället. :) Därför har jag köpt lussebullar och lite julmust nu till kvällen istället. Köpte ett par extra lussebullar som jag bjöd dagmatten och granntanten på.

Och lilla mamma är tydligen sjuk också. :( Vad är det här för skit? Fast hellre nu är över jul iof.

Inga kommentarer: