onsdag, december 28, 2011

Onsdag.

Har tillbringat de senaste dagarna med att hjälpa pappa att flytta, sett på film med syskonen och andra mysiga familjeaktiviteter. Och så har jag hunnit hålla i ett par friidrottsträningar med min söta luleågrupp! De är så himla duktiga och jag blir så stolt över dem. Särskilt en tjej som kommit in på friidrottsgymnasiet som hon ville gå! Grattis Nadja!

Alldeles nyss har jag försökt baka kakor i mammas ugn. Har gått lite halvers, våra ugnar är otroligt olika varandra, haha! Men kul var det (innan kakorna blev fula ;))...

Nu ska jag och Elsa sova. Eller ja, hon hade redan somnat och jag ska läsa Metro 2034! Sjuuuuuukt bra bok. Har bara hunnit 100 sidor, men än så länge verkar det lovande! Jag hoppas starkt på att den kommer vara lika bra som ettan.. :3

Inga kommentarer: