måndag, december 05, 2011

Måndag.

Det snöade i natt, och som tur var ligger den kvar även idag. :) Elsa tyckte att det var fantastiskt kul med detta vita kalla fluff som täckte marken. Det förstår jag det, jag tycker också det är kul! Woho! Visserligen kommer den säkerligen smälta bort, men jag ska njuta av den så länge sen är här. ^-^~♥

Sitter och väntar på att Karolina ska höra av sig ang. en promenad i vintervärlden. Det blir ju mörkt om inte allt för länge, så jag håller tummarna att hon ringer snart. ^^' Annars har jag en sovande hund i knäet och två ägg som kokar på spisen. Blir ägg och fetaost till frukost, en halv grape och ett glas JOKK! Kan det bli bättre? Njae. =w=

Får se om jag går på lydnadsträningen ikväll. Borde göra det, men borde tentaplugga också. :o Hm.

Inga kommentarer: