måndag, december 19, 2011

Måndag.

Ny vecka och nya tag! Slutspurten innan juluppehållet, tjoho! Hade skola till tio, sedan hämtade jag hunden hos dagmatten. Gissa min förvåning då det inte fanns bara en, utan två hundar där. En clumber var på tillfälligt besök över dagen. Väldigt söt kille, men inte riktigt min typ av hund. Litade inte riktigt på grabben, men Elsa hade väldigt kul med honom. Tog med båda hundarna på en sväng iallafall. Clumbern är ju ganska grov, och min dagmatte orkade inte riktigt hålla honom på det hala underlaget.


Han och Elsa funkade bra ihop!

Efter det stannade jag kvar hos dagmatte för lite julfika och surr. Satt kvar med hundarna ett tag medan hon gick och vilade ett tag också. :)

Precis kommit hem och tänkte sätta mig i soffan med nya Allt om mat och spåna på lite jul och nyårs-rätter! Om ett par timmar blir det att träffa Johanna och hennes hundar en sväng! Kul. :)

Inga kommentarer: