torsdag, mars 31, 2011

Torsdag♥!

Åh, är hemma i fina Luleå igen. Kom hit igår eftermiddag. Har sedan dess hunnit med två friidrottsträningar, och båda var lika roliga. De är så fina mina ungar! :) Och så himla duktiga.
Igår var det snabbuthållighet/grundkondis och idag cirkelträning för lite andra muskler. Synd att jag inte hinner med fler träningar innan jag far hem igen.
Hann med att träna själv idag, och utomhus dessutom. :) Lite jogg, lite styrke i uppförsbackar, lite spurter, lite löpskolning. Inte nödvändigtvis i den ordningen dock. Skönt var det iallafall, att få träna ute i friskluften.

Har träffat min syster som kom upp från el Stockholmo en sväng! Hämtade hon på flyget och körde hon och hennes kompis (som var alldeles nojjig av lycka för att Anna kom hit, haha) till Piteå. Träffade ett par andra av hennes kompisar snabbt och sade hej. :)

Hoppas att alla får en bra fredag och en bra helg. I know I will.
Annars kommer jag inte hänga på internet mer under helgen. Hare bra!

Inga kommentarer: