onsdag, mars 02, 2011

Onsdag♥!

Det blev en lång dag idag! :) For in till stan vid ett och for sedan direkt till friidrotten, så är inte hemma förrän nu. Men kul var det! Svängde förbi djurmagazinet och köpte kaninmat. Alltså herregud, de hade världens sötaste ulltossar till kaninungar inne. De skulle tydligen vara 8 veckor, men såg ut att vara typ 6 ungefär. Men hjärtat smälter, man vill ta hem allihopa. Tur att jag har världens gullekanin här hemma. ♥w♥

Friidrottsungarna var jätteduktiga! Ett par har verkligen utvecklats rejält, och det är kul att se. Men saknar alla härliga aktiva i Luleå. Snart är det läger iallafall så då får jag träffa alla! Ser verkligen fram emot det!

En liten tépåse fick följa med mig hem. Nej. Fan. Jag ljög. Två små tépåsar fick följa med mig hem. Båda köptes på Tehörnan och det är Varma Kyssar som är ett svart té, och sedan ett fruktté som heter Friskus. Det doftar helt fantastiskt! Men nästa gång ska jag pröva något av Brunkullas istéer.

Nu ryter min mage åt mig att den vill ha mat. :)

Inga kommentarer: