torsdag, mars 03, 2011

Torsdag♥!

Så nu har helgen börjat för min del, och jag tänker njuta av den i fulla drag! Läggan är nystädan, Kaninen och katten har lekt i några timmar, disken är blankpolerad och jag är nöjd. :)

Ska ladda upp med någon god middag, en stor kopp fruktté, boken Slutet på Mr Y och Doctor Who rullandes på datorn. Kan det bli bättre? I THINK NOT. (Eller ja klart som fan det hade kunnat vara bättre. Jag hade kunnat vara rik tillexempel!)

Om ett par veckor bär det av till sjukgymnasten igen för att se om jag mina skuldermuskler har vaknat till liv igen. Sedan beger jag mig till Luleå för ett himla kul friidrottsläger + tävling! Mamma kommer hit och hälsar på och om några månader far jag till SPANIEN tillsammans med friidrottarna i Luleå på träningsläger. Fruktansvärt roligt. :) Och så börjar psykologikursen om ungefär en månad. Det kommer bli en bra vår. ^-^~♥
Och sommaren.. ♥ Sommaren ska tillbringas i Luleå med att läsa kriminalromaner, friidrotta, umgås med familjen och för en gångs skull bara njuta av sommaren! Det känns som att det var år sedan jag hade en sommar som man hann känna sig lite ledig på.

Ha en bra torsdagskväll!

Inga kommentarer: